Unboxing : Geekgear wizardy box # Oktober

Van de week hebben jullie gezien hoe ik de loot crate unboxede, daar was ik matig enthousiast over omdat ik deze box op dezelfde dag binnen kreeg en ik deze veel beter vond.  Geek Gear Wizardy Box is een maandelijkse box vol met harry potter gerelateerde goodies. Er zitten verschillende gevarieerde items is welke te maken hebben met HP of Fantastic Beasts. Je betaald er 26-30 voor inclusief shipping naar Nederland en je kunt rekenen op 7-8 weken levertijd. 




Deze box is bijna dubbel zo groot als de lootcrate en er zit ook nog een extra koker bij met een art print .



Ook hier boven op zie je als eerste een gaaf shirt.  De shirts vallen op maat. Ik kocht een XXL terwijl ik normaal L/XL heb en deze valt met mijn 1.65m als een jurk. Ik vind dat niet zo erg maar heb je liever een goed zitten shirt koop hem dan in je eigen maat. 




Daarna zie ik twee leuk uitziende doosjes met een nog leukere inhoud. Het zijn namelijk twee beeldjes welke ook in de HP films voor komen. Erg leuk en deze past goed in mijn vakken kast welke ik later laat zien.




Ook zit er een kleine bedel van de sorteer hoed in de box.  Ik heb vernomen dat ze elke maand een nieuwe bedel in de box doen zodat jij je armband compleet kunt krijgen.  Nu heb ik een eenmalig box besteld en draag ik geen sieraden, ik vind het wel een leuk manier om klanten te binden welke dit wel leuk zullen vinden.


Ken jij de skelet kaars nog uit de HP film?  Wel, ik kreeg een replica versie ( geen echte kaars) en ik vind hem echt geweldig.  Het is een prachtig stuk om te hebben als fan en ik vind het fantastisch dat ze niet zulke voor de hand liggende items hebben geproduceerd.



En alsof dit nog niet fantastisch genoeg was zat er ook nog een Fantastic Beasts Rammelaar in.  Nu ben ik geen fan van fantastic beasts maar dit item vind ik wel fantastic. 


En dit is de print, opnieuw een items die mij niet echt boeit maar ik vind het wel erg gaaf gemaakt.





Eind oordeel : 

Als je mijn loot crate unboxing hebt gezien snap je denk ik wel dat ik veel enthousiaster ben over deze box gok ik zo.  De items moeten wel je smaak zijn maar zijn allemaal kwalitatief en awesome.
Het shirt is heerlijk halloween-y en de andere items passen ook zeker bij the spooky season.   Qua price-point krijg je zeker waar voor je geld. 



In progress:  Onze vakkenkast met allerlei geek/games gerelateerde items.  Mijn vriend is gek op games en de Avatar en ik ben gek op allerlei geek en movie gerelateerde items. We zijn nog bezig met het her inrichten sinds we zijn gaan samen wonen maar hier komt binnen kort een apart artikel over. 








Reacties

Een reactie posten