Too good To go impressie #2

Laatst deelde ik een artikel met een impressie wat je zoal in een too good to go box kunt verwachten. Dit artikel werd goed ontvangen dus werd het tijd voor een deel 2.  Ik woon in een wat grotere stad waardoor ik de luxe heb om steeds nieuwe winkels te proberen. Omdat ik box vaak laat op de avond ophaal, heb ik alleen impressie foto's en geen asthetic ones.



De eerste box kost 4,99 en kocht ik bij de Spar. Deze box was prima.



De tweede box komt van AH voor 4 euro en vond ik voor mij persoonlijk iets tegen vallen. De salade en het brood was namelijk diezelfde avond al niet meer te eten. En voor de drankjes was ik helaas allergisch .




De derde box komt ook weer van de Spar. Lekker veel vlees.
Dit soort boxen besparen mij een hoop kosten op de normale boodschappen.



Verder haalde ik een box bij La Place voor het eerst. Deze was ook 4,99. Er zat soep, een drankje,broodjes en gebak bij.




Ik gaf AH to go nog een kans, deze box was weer 4 euro.





Ik vind het leuk om deze magic boxen te bestellen. Je leert ander eten kennen, creatief om te gaan met bepaalde etenswaren en het scheelt echt veel op de wekelijkse boodschappen. Zo heb ik al een maand geen vlees hoeven te kopen.

Reacties