Unboxing : Essence Advent kalender 2021

 Daar ben ik weer met een advent kalender unboxing. Dit keer is het er eentje van Essence.  Dit is mijn eerste Essence unboxing maar ik merk wel dat deze editie veel beter is dan voorgaande jaren.  Ik ga er zoals bij elke kalender van uit dat er 18 leuke dingen inzitten en 6 wat onzinnige.  Zitten er meer leuke dingen in, krijgt de kalender een extra punt.


Het design en de vormgeving vind ik tof.  Het bestaat uit een soort kartonnen ladekastje met daarin genummerde vakjes. 8 vakjes per laatje. Helaas kun je het niet hergebruiken omdat je de kalender ''sloopt'' bij het openen. Dit vind ik jammer.


We beginnen bij de eerste 8 vakjes.
Ze liggen trouwens niet op volgorde van vakjes, maar van de drie laatjes van boven naar beneden.



Een leuke mini highlighter, een mini blush, mini handcrème, gezicht stickers, spoolie, lipgloss en een lipscrub.
Mijn eerste indruk is prima. Al mocht er wel een full size product in zitten van mij. 


Dan vinden we een handspiegeltje, mini basecoat,kwasten schoonmaak tool, een wimperkruller en make up sponsjes en kwastjes.
Stel je hebt al veel van dit soort producten dan kan dit tegenvallen, maar voor mij kwam dit juist goed uit sinds ik nieuwe kwastjes en sponsjes wel kon gebruiken.


En dan zijn we alweer bij het laatste laatje aan geland.
Een oogpotlood , oogschaduw basis , mascara (full size ), lipstick, mini lakje en topcoat , haar elastiekjes, nagelsticker en een lipbalm+ nagelvijl.


Final verdict :

Van de 24 producten vind ik eigenlijk dat er geen enkel troepje in zit. Ik vind alles leuk en de welbekende nagelvijl neem ik wel voor lief.
Echter zit er geen enkel product in deze kalender die er uitspringt voor mij. Op dag 24 verwacht je iets leuks, extra's zoals een oogschaduw maar dit zit er helaas niet in. Ook vind ik dat ze best een full size nagellakje er in hadden mogen doen in een feestelijke kleur in plaats van deze roze nude kleur. Daarom is het cijfer voor deze kalender een : 8,5 .







Reacties

Een reactie posten