Recept : Super snelle egg bites

Ik hou van eieren, maar meestal eet ik ze gekookt of af en toe gebakken. Het is echter ook lekker om ze te verwerken met wat restjes en kruiden tot een lekkere egg bite. 





Nodig voor 8 stuks :  

Mini muffin bakvorm.

3 eieren

Roomkaas bolletjes gehalveerd

Kruiden

Geraspte kaas




Je klopt je eieren eerst op, ik gebruikte een melk op schuimer zodat ze lekker fluffy werden, en voegt er allerlei lekkers aan toe. Ik halveerde roomkaas bolletjes voor een lekkere bite. Daarna voegde ik nog kruiden en geraspte kaas toe.  Je stopt ze in een mini muffin tray en gooit ze voor 8 minuten in de oven op 190 graden. Omdat ik de eieren eerst heb opgeklopt zijn ze heerlijk luchtig en door de roomkaas heb je weer eens een andere smaak beleving.

Ga jij ze ook maken?




Reacties