Primark shoplog : Harry Potter

 Ik ben eigenlijk geen fan van grote drukke winkels, maar ik wist dat er vele Harry Potter items te koop waren bij de Primark. En laat ik nou net verhuisd zijn naar een plaats waar er eentje dichtbij zit.
Ik laat je mijn aankopen zien, welke voornamelijk HP gerelateerd zijn al zitten er ook andere items tussen.


Dit kussen is gewoon te leuk om te laten liggen. Voor 9 euro neem je deze mee naar huis.


Je kunt nooit teveel sokken hebben ! Buiten cosy socks en stranger things socks, gingen er ook een aantal paar HP mee naar huis.



Er waren ook house pennen, ik nam er twee mee naar huis.
Deze goud kleurige , en nog een rood kleurige niet afgebeeld.


non-gerelateerd aan HP maar wel erg leuk, dit kaarsje met een lekkere bloemige geur.


Ik kocht ook meerdere tasjes en een rugzakje.
De prijzen variëren tussen 3 en 9 euro 









Dit is een tweedelig tasje, erg schattig.


Deze canvas tas kon ik ook echt niet laten liggen.



Een hele schattige hanger.



En hele leuke mokken.  De grote was 9 euro, de colorchanging mug was 6 euro en de beker was ook 6 euro .






Ik kocht ook enkele beauty producten.
De prijzen waren tussen de 50 cent en 5 euro.



En hoe leuk is deze luna lovegood pen?



Komen jullie wel eens bij Primark?
En wat koop jij het liefst?

Reacties

  1. Super gaaf! Vooral dat kussen. Ik kom zelden bij de Primark, maar als ik er kom, koop ik te veel :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten