Welkom !

Welkom ! 


Jullie kennen mij natuurlijk van BeautyxSpace  .

Een blog vol met beauty reviews, face of the days, recepten en soms home posts.
Echter is blogger onlangs veranderd waardoor alle foto's van de afgelopen jaren zijn verdwenen, en heb ik ze helaas niet allemaal opgeslagen in de cloud. Ook kost het ontzettend veel tijd om 6 jaar aan werk up to date te maken. Daarom heb ik besloten om hier verder te gaan onder mijn eigen naam : Engelina's. 






Wat zal je hier gaan vinden?
Ik geef je wat voorbeelden.

* Beauty Reviews : Want hier ligt nog altijd mijn passie.

* Recepten : Ik experimenteer nog steeds.

* Unboxings :  Dit kunnen verschillende dingen zijn. Binnenkort zal ik mystery boxes gaan openen van Harry Potter ! 

* Shoplogs : Van verschillende affiniteiten. Wizarding world, Action, beauty zaken...


Na een hele tijd nagedacht te hebben leek mij dit de beste oplossing om weer met frisse moed te beginnen aan toch wel mijn grootste hobby: Content maken! 

Reacties

Een reactie posten