Beauty Trash #Oktober part 2

Ik heb alweer een aantal producten opgemaakt. Zoals ik in mijn vorige artikel al vertelde ben ik nu bezig om vooral ook mini's op te maken.
Vanwege mijn blog probeer ik veel producten door elkaar waardoor het lang duurt voordat full size producten op raken. Daardoor blijven de samples en mini's vaak liggen terwijl deze ook leuk zijn om uit te proberen. Maar ik maak ook regelmatig skin care op.





Zoals deze heerlijke oog crème, dit is absoluut de beste die ik ooit hebt gebruikt en je doet er heel erg lang mee. Helaas kost hij 78 euro en ga ik deze dus niet aanschaffen. Deze had ik zo'n 3 jaar geleden in een bluxbox gehad. 



Deze mini Sheisheido crème zat bij de Douglas.
Ik vond het een prima crèmepje en deed hier ongeveer 5 dagen mee.





Er ging ook een mini voet cremepje op van Balea.
Fijn spul maar ik koop hier eigenlijk nooit de full size van.







Verder was het tijd om deze twee mascara's weg te gooien.
Beiden zijn ruim 3 maanden open en dan gooi ik ze weg in verband met gevoelige ogen.  Ik vond ze ook niet speciaal.




Deze lipglossen gooi ik niet weg, maar geef ik weg.
Ze zaten in een advent kalender maar deze bevatten salicyl zuur en daar ben ik helaas allergisch voor .




Heerlijk, deze rose water spray welke ik een keer gratis kreeg bij een bestelling bij boozyshop.  Helaas is hij leeg.


Reacties

  1. Jammer dat je allergisch bent voor salicylzuur. Dat zit volgens mij in veel producten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten