Beauty Trash #Oktober part 3

Er zijn deze maand zoveel producten op gegaan dat er zelfs een deel 3 is deze maand.  Het is een mix tussen fullsize producten en mini's en samples. Ik ben enkele maanden geleden verhuisd naar een kleinere woning en heb daardoor minder ruimte voor beauty producten. Dat is dan ook de reden waarom ik een aantal producten wil opmaken zodat er weer ruimte is voor nieuwe. Ik moet zeggen dat het aardig opschiet zo.



In de mystery look fantastic box zaten deze oogpads.
Ik heb ze vrijwel meteen gebruikt en ze voelden erg fijn aan.




Ik maakte ook een sample op, een moisturizer cream.
Deze rook heerlijk naar citrus vruchten. Het is dat ik nog een aantal dagcrèmes heb liggen want anders had ik deze zeker aangeschaft,
want hij voelt heel fijn aan op de huid.



Helaas, ik ben er achter gekomen dat mijn favor 8x4 nr.2 deodorant uit het assortiment gaat en dat net toen deze leeg ging.
Gelukkig heb ik nog een back up maar zal in de toekomst opzoek moeten naar een nieuwe favoriet.




Dit 2 stappen masker van Dr. Freeman  maakt je poriën schoon en verzorgd je huid. Deze is met frambozen geur maar ik heb de perzik variant ook wel eens geprobeerd. Fijn maskertje.




Mijn vriend maakte nog een douchegel van Axe op.


En een shampoo.



Ik zelf maakte een mini mango showergel op van The Bodyshop.
Hier wil ik best een full size van !



Ook ging de mini banana conditioner leeg van hetzelfde merk, heel fijn en lekker ruikend spul.



Verder maakte ik nog een mini haarmasker uit de Action adventskalender op.  Deze deed niet echt iets voor mijn haar .



De voetscrub zat ook in de Action kalender.




En als laatste :   Dit voetenmasker van Scholl deed echt helemaal niks voor mijn droge voeten. Helaas want ik had er goede hoop voor .


Reacties

Een reactie posten