Review : Trekpleister Geurkaarsen.

Trekpleister heeft heerlijke geurende luxe uitziende geur kaarsen in haar assortiment voor slechts 2,50 per stuk en ik besloot er 3 mee te nemen en te testen voor jullie.






Ik nam de volgende geuren mee : 

Dajeeling & Damascus rose
Vanilla Spice 
White musk & Warm vanilla


Vanilla Spice is je typische mannen deo geur.
Het is een warme geur welke jouw woonkamer subtiel laat ruiken naar een fijne man. Zelf brandt ik deze in combinatie met de white musk & warm vanilla kaars voor een sterkere geur afgifte.
De kaars brandt goed , je krijgt geen putten in je kaars en de geur is niet chemisch of overheersend. 



Dajeeling & Damascus rose ruikt naar een bos met rozen maar dan iets zoeter. Er is een lange tijd geweest dat ik niet van rozengeur hield maar deze geur kan ik echt wel waarderen. Deze ruikt een beetje naar een Davidoff geurtje. Ook deze kaars brandt gelijkmatig op.  De geur afgifte van deze kaars is goed en aanwezig.



White musk & Warm vanilla is een heerlijke najaar geur welke het best tot haar recht komt als je deze tegelijkertijd brandt met de eerste kaars die we vandaag behandeld hebben. Erg warme geur en fijn voor in de avond tijdens een film avondje knus op de bank.
Geurafgifte en gelijkmatigheid van deze kaars is ook weer een dikke prima.

Eind oordeel :  Deze geurkaarsen van Trekpleister hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding en in een ruimte tot maximaal 18m2 geven deze een goede geur afgifte.  In een ruimte van 10m2 ruik je deze wat sterker. Dit is met de rozengeur wel prettig maar met de wat zwaardere kaarsen niet aan te raden. Ik zou deze zeker opnieuw aanschaffen als ze opgebrand zijn.  Ze gaan zeker een aantal uren mee, hoeveel weet ik niet precies maar voor de prijs hoef je het niet te laten.



Reacties

Een reactie posten