Unboxing : Alessandro Nagellak Advent kalender. Beste kalender ooit ?

Ik ben gek op advent kalenders. Zo kun je veel verschillende producten uitproberen voor een mooie prijs.  En omdat het veelal mini producten zijn neemt het ook nog eens minder ruimte in beslag in je beauty stash. 




Vandaag laat ik je de kalender zien van Alessandro.  In deze kalender zitten 20 nagellakjes & 4 verzorging producten. De kalender kost 30 euro.
Ik heb van tevoren niet opgezocht wat er in deze kalender zit dus het is voor mij ook een verassing. 




In het eerste vakje zit een full size base coat.  Dat vind ik een goede start van de kalender, want je begint natuurlijk altijd met de basis.
Ik probeerde hem meteen uit en hij doet inderdaad wat hij beloofd.
Mijn nagellak bleef 4 dagen goed zitten.



In vakje 2 zit een klassiek rode lak.
Deze dekt met 1 laagje en het kwastje brengt fijn aan.
Ik ben normaal niet zo van het rood maar deze kleur vind ik prachtig en ook perfect voor de feestdagen.



Nadat je de basecoat en je prachtige rode lak hebt aangebracht zit er in vakje 3 een gel look top coat.  Super handig ! 


En in vakje 4 een mooie groene glitter topper.
Ik draag deze alleen over de basecoat op de foto.



In vakje 5 zit ook weer een topper met glitters.



In vakje 6 zit een nagel boter.   Nadat je de basecoat, basis kleur glitter topper en gel look top coat hebt aangebracht kun je jouw nagels verzorgen met een heerlijk geurende nagel boter.
Erg leuk dat ze dit product er in stoppen.




In vakje 7 zit een effect nagellak. Deze nagellak is hoog dekkend en heeft een chrome effect.


In vakje 8 zit een product die voor mij overbodig is , maar voor anderen misschien wel heel fijn kan zijn , namelijk een anti geel lak.
Deze laat de nagels witter lijken.



In vakje 9 zit mijn persoonlijke favoriet, een holografische subtiele nude kleur.






En in vakje 10 zit een feestelijke kerst glitter rode kleur.


In 11 zit een roze/paars achtige kleur.



In vakje 12 zit weer een chrome effect lakje.




In vakje 13 zit een prachtige groene kleur.
Ik hou daar wel van.




In vakje 14 zit een nagel verharder lakje.
Handig voor als je brose nagels hebt.



Een lief pastel zalm roze kleurtje in vakje 15.


En het wordt alleen maar beter want in vakje 16 vind je een nagel crème. 




Op dag 17 krijg je een positieve note en een prachtige glitter roze lak.




Hou je niet van glitter en glans?  Dan kun je op dag 18 je look transformeren tot een matte look met deze matte top coat.



Op dag 19 krijg je weer een effect lakje in een mooie roze kleur.




Op dag 20 krijg je nog een rood lakje, maar dit keer met een roze rode ondertoon.



Op dag 21 krijg je een royale sample van een nagel olie.
Hoe tof is het dat je daadwerkelijk verzorging producten krijgt voor je nagels en geen vijl of nagel knipper of zo iets dergelijks.
Geen op vul producten in deze kalender tot nu toe en alle lakjes zijn 5 ml wat een heel goede maat is .



Op dag 22 krijg je weer een mooie bronzy effect lak.



Op dag 23 krijg je een feestelijke paarse glitter topper.


En is het laatste vakje zit een heerlijke handcrème. 


Wow wat een mooie kalender zeg !
Betaalbaar  (29,95 met waarde 120E )
Geen op vul producten en een mooie variatie aan kleur,glitter, base en topcoats + verzorging voor handen en nagels.
Hij is ook prachtig vorm gegeven en de kalender is na het openen bruikbaar als een mooie opberg doos voor je lakjes.
Dit is tot nu toe de beste kalender die ik geopend heb.




















































































Reacties

Een reactie posten