Unboxing : Look Fantastic Mystery bundle Box

 Ik hou er niet van om aan een abonnement vast te zitten.
Vooral niet als ik de box nog niet ken.  En ik hou er van om meerdere boxen te testen, maar dan wel zo goedkoop mogelijk.
 De look fantastic box stond op mijn lijstje en ik kon een mysterie box bestellen.  Wat is de look fantastic box?






Het is een box van 17 euro  welke een minimale waarde van 50 euro bevat. Er zit verzorging in maar ook make-up en/of kwasten.
Je krijgt deze maandelijks toegestuurd.



  Omdat dit een mysterie box is heb ik geen info over de prijzen of producten ontvangen, maar ik probeer dit zoveel mogelijk op te zoeken.
Hier in zaten de volgende producten.





So eco eyeshading brush ( 7,95 )

Het eerste product wat mij opvalt is deze oogschaduw kwast.
Deze is bedoeld om je oogschaduw te blenden.
Ik vind het tof dat deze er in zit.



Aqua Mysteri botanical soap ( 4,45)

Het tweede product is een fris ruikend blokje zeep.
De vormgeving is erg mooi, verder is het gewoon een stukje zeep en kan ik er niet zo heel veel over vertellen.




Nuxe insta masque  ( Gok op 8,00 )

Van het luxe merk Nuxe zit er een gezicht masker in van 15 ml.
Ik ben heel benieuwt naar dit masker. De precieze prijs kon ik niet vinden hiervan.  Echt heel tof dat ze dit soort luxe producten in de doos stoppen.



Erno Lazlo eye serum pads ( 6,60 )

Ik had nog nooit gehoord van dit merk, maar het is blijkbaar een erg prijzig skin care merk.  De pads zijn niet per stuk tekoop, maar voor het gemakt heb ik de prijs voor 1 verpakking even omgerekend.
Ik gebruik regelmatig oogpads en vind het leuk om een keer een luxer merk te gebruiken.



Sleek Matte Me lipcream  ( 5,95)

Super tof ! Een make-up product in deze box.
Het is een roze rode lipcream van Sleek .
Dit is een kleur die ik zeker goed kan dragen tijdens de feestdagen of tijdens een avondje weg.



Balance me vitamin C repair serum ( 7,25)

Voor dit product ben ik helaas allergisch vanwege het salicyl zuur maar ik vind het erg leuk dat er een serum in deze doos hebt.
Zo heb je in 1 x je skin care compleet. Want in deze doos zit dan een masker,serum en een crème. 



Nuxe crème gel   ( gok op 15,00 )

Ook dit product kan ik helaas niet gebruiken, maar ik kan er vast iemand ander blij mee maken.  Het is een corrigerende crème gel welke 15 ml bevat. 






Wat vind ik van de box? 

Dit is een leuke box als je op zoek bent naar nieuwe skin care,  veel uit wil proberen en niet teveel geld uit wil geven. Ik ben er persoonlijk erg blij mee.  En als je dan een keer producten hebt die je niet kunt gebruiken, kun je deze opsparen in de super leuke doos en cadeau geven aan iemand.
















Reacties

Een reactie posten