Unboxing : W7 Beauty Advent kalender ( Big Fail)

Ik bestelde de W7 adventskalender met make-up items.
Over het algemeen ben ik blij met W7 producten en dan met name de oogschaduw paletten. Zal er in deze kalender ook eentje zitten?
Toen ik de advent kalender binnenkreeg vond ik hem te licht aan voelen en ook veel te klein voor een oogschaduw palette. Zou dit dan een miskoop zijn of zullen er toch goede producten in zitten ?



In vakje 1 zit een potje glitter. Persoonlijk doe ik hier niks mee maar met het oog op kerst snap ik dat ze dit er in stoppen. Het is wel een kerstig kleurtje.


In vakje twee zit een lipgloss.  Het is echter wel een heel kleine tube.
Nu is het zo dat ik allergisch ben voor Salicyl zuur en dat in elk lip product dit zit in deze kalender. En nu is het zo dat er maar liefst 9 producten zijn welke dit ingrediënt bevatten.  Dus dit is dan weer een tegenvaller. Had ik het wel kunnen gebruiken was het leuk geweest, maar wel erg klein.




En dan zat er op dag 3 weer een glitter potje in.



En op dag 4 weer een lipglossje.




Op dag 5 zat er weer een lip product in. Dit keer een matte liquid lipstick.  


Op dag 5 zit er eindelijk een full size en bruikbaar product in de kalender, namelijk een bruin kohl potlood.



In vakje 6 zit een rood lip potlood.
Deze heb ik wel geprobeerd en ik vind hem erg fijn,
hij brengt zacht en gel achtig aan en het is een mooie kleur.


In vakje 7 zat de honolulu bronzer, het zou een dupe moeten zijn voor de benefits Hula bronzer.  Naar dit product ben ik wel benieuwt, maar het is echt een heel klein productje, mijn kwast kan er niet compleet in.




In vakje 8 zit weer een lipliner, deze is full size.


In vakje 9 zit een cheeky flusher, het ziet er uit als een higlighter blush, echter is het weer zo erg klein dat het nauwelijks bruikbaar is met een normale kwast.




Zucht, in vakje 10 vind je weer zo'n glitter potje.


In vakje 11 weer een klein productje, maar wel een bruikbare namelijk een mini mascara.



En in vakje 12 zit weer een mini matte liquid lipstick.


In vakje 13 zit een mini liquid highlighter, de hoop op een full size product heb ik inmiddels maar opgegeven.



En in 14 weer een liquid matte lipstick.
Deze kalender begint wel een beetje eentonig te worden.


In vakje 15 zit een highlighter.  Opnieuw veel te klein om gemakkelijk te kunnen gebruiken met een kwast.


In vakjes 16,17 en 18 + 19 zitten weer lip glossjes.






In vakje 21 zit een lipliner.



In vakje 22 een minuscule banana powder.


En in vakje 23 en 24 zitten beiden weer een kohl potlood.
Dit keer in een blauwe en zwarte kleur.







Eerlijk ?  Voor 20 euro vind ik dit echt een flut kalender.
De kalender van Essence kost bijvoorbeeld ook 20 euro en heeft meerdere full size producten en meer variatie.
In deze kalender kan ik in principe alleen de kohl en lip potloden gebruiken.   Mocht ik niet allergisch zijn geweest waren de lip glossjes ook leuk geweest maar ik had dan wel meer product verwacht.  Ben je 6 jaar oud dan is deze kalender misschien tof, voor volwassenen is het echt een troep kalender.
Ik zou hem je dan ook zeker niet aanraden.
Ik had op zijn minst 1 full size lipstick of een oogschaduw paletje verwacht .

















Reacties

Een reactie posten