Unboxing : Zavvi Z Box Oktober ''monsters''

Alweer een Z box unboxing? Huh? Hoezo is dat zo snel?
Nou , elke box wordt aan het einde van de maand pas verzonden.
En er is een max van 2 weken levertijd. Dit zou betekenen dat ik deze box pas in November zou gaan ontvangen. Daarom koos ik voor express levering en heb ik de oktober box dus vlak na de september box ontvangen welke ik voor het normale tarief liet leveren.
In deze box zitten 4 items met het thema 'monsters'.


De Z box is een maandelijkse mystery box met 4 tot 7 items.
Maar het aantal is eigenlijk altijd 4 heb ik begrepen.
Je koopt hem voor 19,95/24,95 bij Zavvi.




Het thema van deze maand is 'monsters' en bevat items van lord of the rings, the shining,ghostbusters & The walking dead.









Het eerst item wat me opvalt is deze mini co pop van  Lord of the rings. Het is een gollum/smeagol pop en heeft een waarde van ongeveer 40euro.  Ik vind hem super leuk staan in de ''geek kast''.



Het tweede item vind ik ook super gaaf :  Een Zuul shirt uit Ghostbusters.  Het groene contrasteert mooi met het zwarte. Waarde van ongeveer 20 euro.


Het item wat mij niet zo veel doet is deze plate van ''the shining''.
Ik heb de film nog nooit gezien, maar zie ook niet echt het nut in van een ijzeren plaatje. De prijs hiervan kan ik ook niet vinden.



Als laatste een poppetje met een waarde van 25euro van The Walking Dead.  Vroeger keek ik dit maar ik ben afgehaakt nadat ze Glenn zijn ogen lieten rollen...   Dit karakter ken ik ook niet en na wat navraag kom ik er achter dat dit poppetje in het stripverhaal zit.
Mocht je fan zijn dan is dit een leuke aanwinst, zelf vind ik er niet zo veel aan omdat ik niet van de looks hou van dit figuur.

Eindoordeel :

Qua waarde en diversiteit is dit een goede box.
Maar...  van een box met als thema monsters verwacht ik ook echt iets engs of spannends.  Een ijzeren plaat is dit niet, en een mens uit the walking dead ook niet. Het lord of the rings figuur is daarentegen wel goed bedacht en het shirt vind ik ook awesome.



Reacties

Een reactie posten