Review : Mini lipstick duo van Becca

Afgelopen zondag was ik jarig, en aangezien er geen bezoek kwam ivb corona heb ik wel leuke cadeautjes gekregen, en geld om zelf wat uit te zoeken.  En toen trok dit duo meteen mijn aandacht. De kleine lipsticks zitten in een schattig doosje en een nog schattiger huls. 
En aangezien ik nog nooit een Becca product heb gehad leek dit me een leuke manier om kennis te maken met dit merk.



De kleuren zijn Hibiscus : Een paarse kleur  en Petal : Een nude roze kleur die heel erg op M.A.C Mehr lijkt. Ik ben dol op dit soort tinten en aangezien ik normaal gesproken veel matte tinten draag  vind ik het tof dat hier een glansje aan zit. 




Hier onder zie je swatches op mijn hand en hoe de kleuren er op mijn lippen uitzien. 


Petal is de perfecte ''my lips but better'' voor mij.  Ook deze blijft prima zitten.  Deze is erg gepimenteerd en omdat het een nude kleurtje is liet ik hem ook zo. Een lekkere naturel look.


Hibiscus is een cassis/berry achtige kleur en sterk gepigmenteerd.
Nu houd ik wel van iets subtieler dus depte ik hem iets matter en minder aanwezig met een papieren doekje.  De kleur blijft prima zitten en overleefd een maaltijd en enkele drankjes. Deze kleur laat mijn lippen ook iets groter lijken.


De verpakkingen zijn lastig om vast te leggen op de foto maar het zijn heel mooie goud achtige zware hulsjes. 




De prijs kwaliteit verhouding vind ik ook zeer goed.Een full size lipstick bevat namelijk 3.3 gram en kost 24,99.En deze mini's bevatten elk 2 gram en kosten samen 16,99.Dus eigenlijk haal je ook nog voordeel u deze mini set en heb je meteen twee kleurtjes om te testen.  De lipsticks voelen bovendien lekker zacht aan op de lippen.
Ik vind deze mini kit zeer geslaagd. 







Reacties

Een reactie posten