Shoplog Mini producten van : The Bodyshop # November

 Ik heb de bodyshop weer helemaal herontdekt en kon het dan ook niet laten om nog wat meer producten van hen te aan te schaffen.

Ik kocht 9 mini producten en laat deze vandaag aan je zien.

Ik loop nog steeds een beetje achter ivb longinfectie. Vandaar dat je momenteel veel shoplogs en unboxings ziet ipv FOTD's en andere rubrieken. Anders had ik het meer gespreid gedaan.



Er zat al een bananen mini shampoo in de adventskalender maar ik vond hem zo fijn dat ik graag nog een reis verpakking wilde.



Ik ben erg benieuwt naar de textuur van de aardbeien gel bodylotion.
Hij ruikt heerlijk snoeperig in ieder geval.



Verrek ! Ik dacht dat ik 1 mango mini had besteld maar had blijkbaar per ongeluk 2 stuks in mijn online mandje gekieperd. Enfin, 2 mini showergels in de geur mango.



Ik wilde ook graag twee maskers uitproberen en hier komt misschien wel een review van online. Omdat ik van veel maskers uitproberen houdt, kocht ik ook hier de mini versies van.





En kocht ik 2 handcrèmes.  Ze zijn beiden limited edition en waren in de aanbieding voor 4 euro per stuk ipv 5,50. 




En als laatste een mini shea body butter.
Dit is het aller eerste product dat ik gebruikt heb van the bodyshop toen ik een jaar of 15 was.



Deze bestelling heeft een waarde van 44 euro.
Echter, ging er 3 euro af bij de handcrèmes,  

kreeg ik 10 euro korting bij besteding van 30 euro  en had ik nog 5 euro gespaard met mijn puntenspaar systeem waardoor ik inclusief shipping 26 euro betaalde voor dit pakketje.
The Bodyshop heeft vaak van dit soort aanbiedingen en dat is ook de reden waarom ik ook deze maand weer een bestelling heb geplaatst.

Reacties

Een reactie posten