Shoplog/mini reviews Oktober : The Bodyshop

Voordat ik de advent kalender van The Bodyshop kocht was het al een lange tijd geleden dat ik iets kocht bij deze fijne winkel. Maar na het openen kreeg ik de smaak te pakken en kocht ik later nog wat goodies.


Ik laat je zien welke items ik kocht en vertel je wat ik er van vind in een soort van mini reviews.



Vroeger was ik al fan van de Olive lijn.
Toen ik in de fysieke winkel was en er nog eentje zag staan moest deze showergel met me mee naar huis. De geur is fris en zacht en het product maakt je huid lekker zacht. Bij olijf denk je niet meteen aan een fris zoete douchegel maar laat de naam je zeker niet afschrikken.
Dit is namelijk echt wel mijn favoriete lijn.


Ik nam ook 2 producten uit de Fuji Green Tea lijn mee uit de fysieke winkel.  Een full size showergel en een lekkere handcrème. Als jij van fris zoet zure geuren houdt en nog lekker de zomer in je bol hebt is deze geur zeker aan te raden. 



En omdat ik korting kreeg kocht ik deze vanilla pumpin showergel erbij.  Het is een erg kruidige vanille geur.  Deze is limited edition dus ik kan er niet veel over vertellen en heb deze ook nog niet gebruikt.


Toen kwam er later  nog een gedeelte binnen van the bodyshop welke ik online besteld had.  De advent kalender werd namelijk in een aparte doos geleverd en de ''losse'' producten kwamen ook weer in een andere doos binnen.

Ik kocht onder andere deze heerlijke bodymist in de mango geur.
Ik hou van fruitige geuren en dan met name de frisse zoet zure geuren en dan ben je bij The Bodyshop op de juiste plek.
Het is een lekkere mist met een fijne nevel.



Ook kocht ik een gift pouch.  Er zit een mini mango bodybutter , mini strawberry showergel en een mango handcrème in. 




Deze festive berry showergel ruikt echt fantastisch zoet en minty.
Ik hou ervan ! 


De heerlijke grapefruit showergel kon ook niet ontbreken.


En als laatste een freebie.  Ik mocht een mini body butter uitzoeken en ik ging natuurlijk voor mijn favoriet: Olijf







Ik ben blij met mijn bestelling en zal in de toekomst zeker vaker gaan bestellen. 





Reacties

Een reactie posten