Airpure Adventskalender Theelichtjes.

Via Bol.Com bestelde ik deze adventskalender. Ik heb de afgelopen maanden al meerdere adventskalenders unboxed maar deze ga ik pas gebruiken vanaf 1 december. Echter weet ik al dat er slechts 4 tot 5 geuren in zitten dus het laten zien  kon ik al wat eerder doen.
Ik vertel je welke geuren er in zitten en wat ik van de geuren 'droog' vindt.  Als het december is kun je via de insta-stories zien hoe ze branden. 


Ik vind de vormgeving erg leuk. Het is een huis met allerlei raampjes waar de theelichtjes achter zitten. Persoonlijk had ik graag meerdere geuren gehad maar ik snap dat de prijs dan ook meteen een stuk hoger zou gaan liggen.  Yankee Candle heeft dit namelijk wel maar kost dan ook zo'n 50 euro.  Deze kalender was inclusief shipping 16 euro. Hiervoor heb je 23 theelichtjes en 1 votive, een wat groter kaarsje. De geuren zijn heerlijk in kerst thema en bevatten de volgende geuren :

Apple Cinnamon : Een favoriete geur van mij dus ik ben erg benieuwt hoe lekker deze ruikt als hij brandt.

Mulled Wine : Ook deze geur ken ik en het is een beetje een zware geur.

Festive Vanilla :  Play safe en ga voor deze warme vanille geur, meer uitleg heeft deze niet nodig lijkt me .

Christmas Greetings :  Uit de naam kun je niet veel opmaken maar ik gok dat deze naar dennennaalden gaat ruiken.

Silent night.  Zal dit de votive zijn? Of is dit een random geur? Geen idee?  Want deze laat ik zitten als een verrassing. 





Reacties

Een reactie posten