Unboxing : Harry Potter Mini Funko Adventkalender 2020

Ik ben echt super exited en heb 3 lange weken moeten wachten tot het openen van deze awesome kalender. Namelijk deze mini funko kalender met karakters uit de Harry Potter serie.  Stiekem heb ik in September al gekeken naar de inhoud ,maar intussen weet ik al niet meer zo goed wat er in zit. Ik kreeg deze voor mijn verjaardag van mijn moeder dus een vette shout out naar haar !  Ik ga echt niet nog een paar weken wachten tot december en heb besloten hem nu alvast te openen.  Want even eerlijk, zou jij nog langer kunnen wachten op iets wat al op je oog viel sinds September?


Tijdens het openen van deze kalender kwam ik er achter dat er 2 dezelfde pops in zaten en dat er dus eentje mistte. Ook zitten er 2 pops in die vorig jaar ook in de kalender zaten.
Houdt hier rekening mee als je deze kalender wil aanschaffen.


De doos klap je open doormiddel van klittenband en de onderkant kun je dan uitklappen en hier op je poppetjes uitstallen.
Erg leuk als je elke dag 1 vakje opent. Ik opende ze echter allemaal en had een ander plan voor ze.


De poppetjes zitten in rode en groene zakjes, lekker in de kerst sfeer.



Ik weet niet of je het kunt zien op de foto maar Hedwig is flocked. 


Dat betekent dat deze ieni mini funko pop een vachtje heeft.


Rij 1 tot en met 6.


Rij 6 tot en met 12.



12 tot 18



19 tot 24.

 


Heel gaaf, deze mini phoenix is ook flocked.

Dit vind ik dan ook echt de mooiste pop uit de kalender.


Mijn mening over de kalender:   Over het algemeen vind ik het een super leuke kalender met leuke poppetjes.  Wel vind ik het jammer dat er dus dubbele pops in zitten, en dat er een foutje is gemaakt waardoor ik twee dezelfde pops in deze kalender kreeg. Ik heb dan ook een mailtje naar de klantenservice gedaan.
Hier onder zie je op instagram hoe ik de poppetjes display.





Reacties

  1. Deze is wel heel schattig! En zo leuk die poppetjes! Jammer dat er twee van vorig jaar inzitten, maar misschien kun je die weggeven of verkopen aan andere Harry Potter fans.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten