Unboxing : Pukka Tea Advent kalender

 De afgelopen weken heb ik al meerdere advent kalenders laten zien welke gerelateerd zijn aan beauty,verzorging en nagel verzorging.




Ook heb ik nog een funko kalender klaar staan voor jullie.  Maar iets om te eten of te drinken heb ik nog niet laten zien op deze blog.
Toen ik deze kalender zag met 24 smaken om uit te proberen moest ik deze ook zeker hebben. Vandaag laat ik je zien welke smaken er in zitten.  Ik wacht met het drinken van de thee tot 1 december. Vanaf dan kun je elke dag een mini review zien op mijn insta-stories. 



Ik hou wel van thee maar drink het eigenlijk veel te weinig. Een extra reden om van deze kalender te genieten. 


zoals je kunt zien zitten de vakjes niet op volgorde.


Er zitten meerdere spannende smaken tussen.


Ik ben best wel benieuwt naar thee met drop smaak.
Helaas zal ik ze niet allemaal mogen drinken ivb allergie of medicijn gebruik.


Ik vind dit echt een leuke vrolijke veelzijdige advents kalender.
Een keer wat anders dan chocolaatjes !


Reacties

  1. Wat leuk met thee smaakjes! En wat een hoop verschillende advents kalenders bestaan er naast chocola en beauty :-D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten