5 x Dinnertime #2

Het is alweer een tijdje terug dat ik deze rubriek met jullie deelde.
Het werd dus weer een keer tijd voor 5 x Dinner time .
Dit kan een kant en klaar maaltijd zijn ,afhaal of een gekookte maaltijd. Zelf vind ik dit soort artikelen altijd leuk om inspiratie op te doen.

- Dit artikel is gemaakt in oktober- 
Ik loop een beetje achter met artikelen plaatsen.-




Op donderdag en zaterdag aten we boerenkool en zuurkool met spekjes.
Ik hou meer van zuurkool en mijn vriend meer van boerenkool.
Het zijn semi- kant en klaar maaltijden en ze komen van de Lidl. Ik doe er zelf nog gebakken spekjes en boter bij en een beetje peper.


Op vrijdag kwam de MAC even langs.



Op zondag aten we nacho's met kip ,groentes en sausjes.



Op maandag aardappeltjes, runder saucijs balletjes en bimi.


En toen was het alweer maandag in verband met ziek zijn.
Wat ik nu laat zien is dus niet op specifieke dagen op volgorde gegeten.



Heerlijk, gnocchi met spinazie boursin kip en reepjes beenham.




Reacties