Beauty Trash December # Part 1

 Eind november en begin december zijn er aardig wat producten opgegaan. Ik laat je zien welke en wat ik er van vond .



Nu het weer wat kouder wordt en de make-up niet meer van mijn gezicht afsmelt gebruik ik weer meer producten. Dan vind ik het belangrijk om mijn huid goed te reinigen en dit reiniging water van Garnier is een goede eerste stap in mijn cleasing routine. Dit was een klein flesje maar ik heb alweer een nieuwe staan. Ik gebruik dit spul alweer bijna 8 jaar volgens mij als het niet langer is .



Op de valreep had ik de Balea advent kalender nog weten te scoren !
Deze douchegel ging dan ook snel leeg. Hij bevatte 50 ml, ik deed  er twee keer mee en hij rook naar bessen.




Deze showergel van The Bodyshop rook ook naar bessen, maar dan een hele frisse variant. Dit is een limited edition en het is dat ik nog genoeg douchegel heb staan en deze aardig aan de prijs zijn, anders had ik hem zeker ingeslagen.




Ik verfde mijn haar weer eens. Er zijn ruim 3 maanden over heen gegaan en ik wilde weer eens wat anders.  De uitgroei was ook echt niet meer te doen .



Deze deodorant gebruikte ik voornamelijk als een soort van bodymist/parfum en ik baal er echt ontzetten van dat deze op is . Dit was namelijk een oudere fles waar nog geen salicyl zuur in zat.



Ook uit de advent kalender, dit haarmasker. Heel fijn spul.




Bij de DM haalde ik een tijdje terug deze eye mask pads.
Heel fijn en verkoelend waren deze. 



Dit was ook een verpakking met eye mask pads ,dit keer een budget versie van Balea.



Ook doe ik een aantal producten weg, omdat ik allergisch ben en er een ander blij mee wil maken. Deze producten zaten in advent kalenders welke ik eerder al behandeld heb op deze site.




Reacties

Een reactie posten