Beauty Trash # November Part 2

 En deze week heb ik ook weer een trash artikel klaar staan.




Als eerste een mini strawberry showergel van The Bodyshop.
Een heerlijk fruitig product. 



Als tweede een mini love beauty planet shampoo.
Deze rook heerlijk en schuimde goed. Echter droogde deze wel mijn haar uit.



En deze oog pads gingen op. Deze vond ik erg fijn. Volgens mij kun je deze bij de Big Bazaar halen.





Mijn favoriete Garnier water ging op. Uiteraard staat er weer een nieuwe klaar. 



Ook maakte ik dit haarmasker van Ziaja op. Met ingang van oktober heb ik geen samenwerkingen meer met hen. Dit zal dan denk ik ook een van de laatste potten zijn die leeg gaat voorlopig.


En als laatste product voor dit artikel, een mini mango showergel van de bodyshop.



Reacties

Een reactie posten