Random Unboxing : Balea Advent kalender

 Ik dacht dat ik de advent kalender van Balea voor de tweede keer op rij was misgelopen, maar op de valreep wist ik er toch nog eentje te bemachtigen.
Ik unbox hem niet op de traditionele manier maar ik laat je random wat producten zien op willekeurige volgorde.





Uber schattig en handig, deze zachte haar band met eland oortjes.
Deze heb ik al in gebruik en is erg fijn tijdens het doen van je make-up.




Hoewel ik absoluut geen verwachtingen had van een Balea oog crème die in een cheap ass kalender zit, moet ik zeggen dat deze verdomd goed werkt. Donkere kringen worden zichtbaar minder en de crème voelt zacht aan onder mijn ogen.


Deze conditioner is echt fantastisch en a little goes a long way.
Deze tube bevat namelijk slechts 20 ml maar ik deed er wel 3 x mee.
Ter vergelijking, normaal gebruik ik 30 ml minimaal per wasbeurt.



Er zitten ook meerdere mini douche producten in de kalender. Dit is niet echt mijn geur, maar ik vind het leuk dat er achter elk vakje een tekstje staat.


Er is ook aan je voeten gedacht, buiten deze peeling om zit er namelijk ook een voet crème in deze kalender.



En hoe schattig is dit zeepje ? Er zitten twee designs in deze kalender.



Ik vind de kalender erg gevarieerd. Er zitten naar mijn idee niet echt op vul producten in en ik kan bijna alles wel gebruiken. De kalender kost slechts 14,99 en is te koop bij de DM.  In deze kalender zit ook nog dag crème ,body lotion,body butter en andere leuke en handige items.



Reacties

  1. Aww, deze kalender is zooo leuk. Baal er van dat ik niet vlakbij Duitsland woon.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten