Review : Foto op Forex van Drukwerknodig.nl

 Een tijdje terug werd ik benaderd door drukwerknodig om een product van hen uit te proberen.
Het leek me tof om een samenwerking aan te gaan met hen.
Ik werd vriendelijk en snel te woord gestaan en het product werd vervolgens binnen een enkele werkdag geleverd.



Ik ging voor een foto op forex.
Forex is een PVC kunststof en is een stevige witte kunststof die weinig weegt. Zo kun je jouw foto op elke muur bevestigen zonder bang te zijn dat de foto plaat naar beneden valt.
Het product is waterbestendig, geschikt voor binnen en buiten en heeft ook nog een eens UV filter waardoor de foto niet verkleurd in zonlicht en haar kwaliteit behoudt. 



Wat mij vooral opvalt is hoe strak de foto geprint is.
Met een normaal canvas doek krijg je deze kwaliteit niet.
Het product wat ik koos is een 60cm x 60cm enkelzijdige plaat  in zwart wit.
Ik kreeg er een handig ophang systeem bij waar mee je de plaat gemakkelijk kunt bevestigen op elk oppervlak.
Ik ben in ieder geval zeer tevreden.

* Licht gewicht en goede kwaliteit
* Vriendelijke en snelle klanten service
* Mooi resultaat op kunststof
* De levering was super snel en het product was veilig verpakt,


Maar Drukwerknodig is er niet alleen voor foto producten, maar ook voor de horeca ,zakelijke relaties en boeken.
Zo kun je kleine en grote oplages van boeken laten bedrukken en inbinden vanaf 1 exemplaar tot en met honderden exemplaren tegelijk. Er zijn verschillende materialen en opties mogelijk en als je contact met hun opneemt kun je altijd gratis papier samples aanvragen zodat jouw boek ook echt van jou is.  Met meer dan 30 jaar ervaring willen ze alleen het allerbeste voor jou maken en leveren en de kwaliteit is hoogwaardig.  Zelf ben ik bezig met het schrijven van een boek en zodra hij af is zal ik zeker contact opnemen met Drukwerknodig.
Dit bedrijf is namelijk niet alleen veelzijdig en vriendelijk maar levert ook nog eens de beste producten voor de beste prijs.
Zo heb je al een hardcover boek tussen de 4,56 en 18,87 euro.


Ga dus zeker naar Drukwerknodig voor foto's,boeken,mokken of andere afdrukken.





Reacties

Een reactie posten