Unboxing : Action Spa advent kalender 2021

 Eigenlijk is het nog best wel vroeg voor de advent kalenders.

Toch hebben al vele merken hun advent kalenders uitgebracht, zo ook de Action.  Voorgaande jaren was ik best tevreden over deze advent kalenders en ik hoop dat ik dat dit jaar ook weer ben.



De kalender kost 11,95 en daarvoor krijg je 24 cadeautjes waarvan er 18 meestal leuk zijn en dan 6 dingen niet.
Dit ligt vooral aan het feit dat ik geen bad heb.

Ik vind dat de Action goed haar best heeft gedaan qua vormgeving en er zitten 2 geur lijnen in waarvan 1 heel erg kerstig aandoet.  Ik laat je zien welke items er in deze kalender zitten.



Een handcrème, nagelvijl ,bodyscrub ,douchegel en een face wash in een heel subtiele bloemige geur. De verpakking is wit met goed en matched lekker met elkaar. 




In de volgende vakjes vind je een goud groene verpakking met de geur van kersen. Op zich een lekkere geur maar iets te subtiel voor mijn smaak. De alcohol geur overheerst een beetje zeg maar.  Enfin, een face scrub, mini bodymist, teen spreiders, nagel dingetje en een voet crème. Die spreider is een beetje overbodig maar dit is wat ik bedoel met dat 18 producten meestal leuk zijn, en 6 dingetjes wat minder.



Dan vind je een shampoo ,conditioner , scrunchie , bodylotion en een gezicht maskertje. Leuk om te vinden in een kalender.



Er na vindt je een zakje bad kristallen ,bad bloem ,zeepje , lipbalsem en een bad bom. Dit valt voor mij in de categorie '' I don't care''.  


Daarna :  Een voet bom, slaapmaskertje, dagcrème en nog een bad fizzer.




Final verdict : 


Er zitten dit jaar 7 producten in de kalender die ik niet wil of kan gebruiken. Dit vind ik redelijk goed voor zo'n goedkope kalender. Er zit eigenlijk niet teveel onzin in en ik vind het leuk dat ze het welbekende spiegeltje een keertje afwisselen met een slaapmasker. De kalender is veelzijdig en de producten matchen met elkaar. Ik geef deze kalender een 7. 

 





Reacties

Een reactie posten