What I eat in a day out.

Het is al een tijd geleden dat ik een artikel heb geplaatst.
Er is ook best veel veranderd in mijn leven en tijdens het hoogtepunt van het covid jaar had ik ook helemaal geen inspiratie om blog artikelen te schrijven. Maar voor nu een ouderwetse ''what I eat in a day'' . Deze what I eat in a day vond gedeeltelijk in de stad plaats waar ik afgelopen jaar naar toe verhuisd ben.

side note : Over het algemeen eet en drink ik suiker arm.
Maar op dagen zoals deze maak ik een uitzondering.





Als ontbijt eet ik zelfgemaakte eiersalade met lijnzaad crackertjes & een bakje rood fruit.



In de stad drink ik een slush puppy, heerlijk.




Rond lunchtijd eet ik een patatje mayo.






Bij kfc hadden ze een watermeloen drankje, een soort prikwater met veel ijs met watermeloen smaak.





Als avond eten had ik een half stokbrood met lebneh.
Ik heb in de avond niks meer gegeten als snack.

Reacties

Een reactie posten