Opgemaakt Januari/Maart 2022

 Deze rubriek is terug van weg geweest.
Ik laat je zien welke producten de afgelopen maanden zijn opgegaan.


Een prima hydraterend oogmasker.


Een zoet ruikende douchegel van Balea.


Dit haarmasker was fantastisch, maar wel wat aan de prijs. In de aanbieding koop ik hem zeker weten opnieuw.



Dit haarmaskertje komt in een zakje. Prima maskertje maar niks bijzonders ofzo.


Deze tandpasta is erg fijn bij gevoelige tanden. Zo lang ik dit product gebruik heb ik geen last van koud of warme gerechten of drankjes.



Ik maakte ook nog meerdere voetmaskers op.
Deze zijn alle 3 goed en koop ik dan ook zeker weer opnieuw.






En ik maakte nog meer basic eye pads op.



Wat heb jij als laatste opgemaakt?



Reacties

  1. Wat leuk om dit weer eens te zien :-) Ik heb voor het laatst een deodorant opgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten