Opgemaakt! April/Juni

De afgelopen tijd heb ik weer een aantal producten opgemaakt, enkele producten staan niet op de foto omdat ik geen lege verpakkingen mee wilde nemen tijdens de verhuizing.


Als eerste deze exfoliërende sokken. Ik vond dit echt schijtdingen. Ze lekten, waren te klein en stonken. Oh en ze werkten absoluut niet.



Deze Rituals showerfoam is echter geweldig. Dit is echt een favoriet van me.



Dit haar masker is heel fijn voor krullend haar. Ik vind hem echter te duur om opnieuw aan te schaffen.




Oeps, een beetje een wazige foto maar de kerst editie douchegel van Balea ging ook eindelijk op na een paar jaar. Niks bijzonders, gewoon prima.



Deze mini douchegel van Balea was heerlijk zacht voor de huid. Deze zat in een mini giftset.


Nog een douchegel, heerlijk zomers.



Van Balea maakte ik ook deze verpakking scrub en crème op.

Heerlijk spul was dit.




En een haar masker van de Action die zo prettig in gebruik was dat ik al een nieuwe heb staan in de badkamer.



En als laatste nog een douchegel van het Kruidvat. Een prima douchegel maar ook opnieuw niet zo bijzonder.




Reacties