Opgemaakt Juli/Augustus

Ook de afgelopen 5 weken zijn er weer een aantal producten opgegaan. Ik laat je vandaag zien welke dat waren.


Een haar masker van Guhl. Ik vind dit een lekker ruikend masker die erg goed werkt. Helaas kan ik hem in Nederland niet zo makkelijk meer vinden tegenwoordig.



Ook deze shampoo en conditioner kan ik helaas nergens meer vinden. Erg jammer want dit waren mijn favoriete shampoo en conditioner.
Ik heb nog geen alternatief gevonden dus tips zijn welkom.




Dit heerlijke product van Ziaja is niet helemaal opgegaan, maar was al een langere tijd open.
Deze zou ik zeker opnieuw aanschaffen als ik door mijn huidige crème heen ben.



Deze Kylie Skin crème ging dus wel helemaal leeg en ik heb al weer een nieuwe in gebruik. Goedkoop vind ik deze niet, maar deze bevat geen parfum en mijn huid gaat hier goed op.



Deze geur deo van Dove gebruik ik al jaren. De deo zelf is niet speciaal maar ik vind de geur gewoon lekker.  De werking is prima maar niet super.




Van Sensodyne ging deze tandpasta op. Ik zweer bij dit merk. Sinds ik dit een aantal jaar geleden ben gaan gebruiken heb ik nauwelijks tot geen last van gevoelige tanden. In vergelijking met andere merken is deze wel wat duurder, maar er zijn regelmatig aanbiedingen. Ook zie ik ze weleens bij de Action liggen, of ik koop ze goedkoper in Duitsland.



Dit masker heb ik bijna opgemaakt, maar hij rook niet meer goed. Prima maskertje, niet speciaal.



Deze foam van Kneipp was heerlijk en werkte ook nog eens fantastisch als scheerschuim.
Het is dat ik nog genoeg douche spul heb staan, anders had ik deze meteen opnieuw gekocht.


Nog een favoriete geur deo van FA dit keer.
De Pink Passion gebruik ik al sinds mijn pubertijd en deze blijft lekker.


Ik heb last van eczeem/psoriasis op mijn hoofdhuid en als ik deze shampoo af en toe gebruik verkoeld dit de huid. Aangezien dit een anti roos shampoo is en ik dat niet heb doet deze verder niks .



Zo, dit keer was het weer aardig wat !
Wat is jouw favoriete empy? 



Reacties