Too good to go impressie

Too good to go vind ik een geweldig initiatief. Producten met de datum van vandaag worden in een verrassing tas gestopt en die koop je dan voor gemiddeld 3 tot 5 euro.  Supermarkten ,restaurants en hotels doen hier onder andere aan mee.
Hier onder zie je meerdere tassen en maaltijden die ik heb meegekregen.


Bij Flink kocht ik de magic brood box voor 5 euro.


Bij de Spar kreeg ik een box met vlees,verschillende maaltijden,sushi en beleg mee. Niet alles staat op de foto, maar voor 4,99 had ik een heerlijke box.



Bij een hotel in de buurt haalde ik een heerlijk ontbijt voor 4,50.



Weer een Flink box.


En deze is 4,50 van de AH to go.



Over het algemeen zitten er goede bruikbare producten tussen die nog prima een aantal dagen te consumeren zijn.Veel kun je ook gewoon invriezen.

Kopen jullie wel een via too good to go?
En vinden jullie het leuk om dit soort artikelen vaker te zien?








Reacties